duminică, 24 mai 2009

Remember ?

Nu am mai postat nimic de atata timp.Simplu.Nu am simtit nevoia.Atunci cand nu simt nevoia nu scriu,nu interpretez,nu ma exteriorizez,decat in felul meu unic.Nu cred ca mai simt nevoia pe acest blog sa vorbesc despre muzica.Despre muzica vorbesc in felul meu in orice clipa.M-am nascut pentru a intelege muzica,si mai ales pentru a o interpreta intr-un mod extrem de personal si unic.Este atat greu si uneori atat de usor de a reda acest aspect...poate am sa vorbesc aici si despre viata in general si despre ceea ce intampla intr-un crescendo perpetuum...

mi-am dat seama ca nu am prieteni adevarati.Insa notele muzicale,ritmul,partitura si muzica insasi  sunt  tot ce mi s-ar putea intampla mai bun vreodata.Este bine sa amesteci ceea ce ti se intampla in viata personala cu muzica si scena si ceea ce redai oamenilor?cred ca da..cred ca asta te difera atat de mult de ceilalti,si te fereste de efectul de turma....

cred ca am inceput sa ma maturizez.cel putin in urma cu 2 ani,mi-am dat seama de ceea ce imi doresc cu adevarat.

vi s-a intamplat vreodata sa va doriti ceva atat de mult incat sa nu se poata realiza?iar aici ma refer si la viata profesionala,personala..and so...   in nici un caz nu vreau sa vorbesc despre viata mea personala... nu prea am ce sa spun,sau daca am ce sa postez,nu cred ca este cazul si nu intereseaza pe nimeni.este poate mai mult o confesiune pe care doresc sa o expun.

in urma cu ceva timp,am pierdut pe cineva in viata mea(nu conteaza cine) intr-un moment extrem de prost.daca as putea da timpul inapoi... as invata partitura din nou,si as interpreta dupa cum imi dicteaza sufletul cu adevarat...am gresit foarte mult...am fost naiva si regret enorm.imi este foarte dor de mine ,de cum eram in urma cu cativa ani,cand toata lumea era la picioarele mele,si cand credeam ca o pot schimba...ce putem face atunci cand am gresit cu adevarat intr-un moment al vietii,desi nu doream asta si am vrea sa indreptam acel lucru?...

ne dam batuti?sau mergem mai departe?

cine stie aceste versuri,o sa stie tot ce am scris pana acum : 

''lasa-ti lumea ta uitata..mi te da cu totul mie

de ti-ai da viata toata..nime-n lume nu ne stie

vin' cu mine,rataceste..pe carari cu cotituri 

unde noaptea se trezeste glasul vechilor paduri....

E-un miros de tei în crânguri,

Dulce-i frunza de rachiti,

Si suntem atat de singuri

Si atat de fericiti.. 

(23.10....)

Iarta-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu